Tixewash
    
 TIXEWASH Polska Sp.j.
Prawdopodobnie najlepsze myjnie  samoobsługowe i bezdotykowe!

 

Zgłoszenie usterki,

 

Szanowni klienci, prosimy o zapoznanie się z procedurą zgłaszania awarii gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. 
W przypadku niejasności prosimy o kontakt z działem serwisu:

 

e-mail:    serwis@tixewash.pl

telefony:
 region południe: +48 692 844 633   

               region północ:   +48 692 844 030


 

Zgłoszenie usterki/awarii:

 

  • W przypadku awarii należy wypełnić formularz poniżej.
     
  • Zlecenie Naprawy Serwisowej zawiera informacje ułatwiające nam szybkie wykonanie zlecenia.
    Prosimy o opisanie w zleceniu objawów uszkodzenia, oraz informacji jaka część została uszkodzona,
    jeżeli są Państwo w stanie to stwierdzić.
     
  • Osoba przyjmująca zgłoszenie odeśle do Państwa Zlecenie Naprawy Serwisowej uzupełnione
    o informacje,  kiedy i jaki serwisant przyjedzie usunąć usterkę.

 

 

Firma

*

Zgłaszający

*

Email:

*

Telefon

*

Adres urządzenia

*

Numer fabryczny urządzenia

*

Typ zgłoszenia

Gwarancyjny Pogwarancyjny *

Opis skrócony usterki

* *

Ile jest 1 + 5 =


 

 Zadaj Pytanie

Imię, nazwisko / Firma

*

E-mail

*

Zapytanie

*

Ile jest 4 + 8 =

 

Kontakt


TIXEWASH Polska Sp. j.
Kosciuszki 3a, 05-530 Góra Kalwaria

woj. mazowieckie

Trakcyjna 5, 43-300 Bielsko-Biała
woj. śląskie
INFOLINIA: +48 696 09 29 35
email: sekretariat@tixewash.pl

NIP:1231228525

 

 

 

 

 

  

Wymaga zainstalowanego Adobe Acrobat


Copyright © 2012 TIXEWASH Polska Sp. j. Wszystkie prawa zastrzeżone

 

wykonanie: www.kompmar.net.pl